5 KM!

Hej! Idag har jag och Wilma sprungit 5 kilometer uppe i skatås på 26 minuter. Är helt slu just nu... + att vi idag i skolan hade skoljoggen och jag tog 4 varf runt banan så man kan säga 4 kilometer haha. Snart ska jag äta och håller på med läxan just nu tjoho... not men sen ska jag och Wilma ses igen och ni får reda på vad jag har fått för någon bok av min pappa idag! Det låter hur tråkigt som helst... jag vet! Men ni kommer bli överraskade jag lovar er! Men nu får ni två bilder på köpet :P

Detta är då innan vi sprang :) Sen kommer två bilder när vi har sprungit 2,5 km! haha :)
Love V!

Kommentarer
Postat av: Teddiiiii

Varför inte båda ? :)

2010-09-13 @ 20:02:17
URL: http://johanssonguron.blogg.se/
Postat av: wilma<33

hejj!vendela<3love you för du e bäst och att du lägger ut så fina inlägg i vår blogg<3pussar wilma!

men erkänn att min näsa ser very biig' ut!!!

2010-09-13 @ 21:22:26
URL: http://barawiilmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0